Sunday, June 28, 2009

Perasmian blog A walk 2 remember



28 June 2009- Bersamaan 5 Rejab 1430 lahirlah blog aku haahaha.. kawan2 aku dah ada blog! kite bole kongsi cerita ..best macam beskal.. yahooooo...banzai...hooray...kawaiiii.... Aku menulis blog disamping 2 assistant(ana n iza) yang begitu taat setia (penyibuk) ..aku nak tulis blog diorang sibuk nak cari gambau pelakon korea...hampeh betul..
ni aku ngan assistant pertama(ana) yang kecik2 belum boleh nak jd assistant.. nanti aku letakla gambar semua assistant2 aku...

3 comments:

  1. Salam wie...

    Welcome to club...

    Ha..update cite ko dlm blog..leh gak glamerkan diri...huahuahua...

    ReplyDelete
  2. cepat tempek muka aku kat blog ni. kalu tak aku bunag muka kau kt blog aku...

    ReplyDelete
  3. aku tahu lah muka aku memang muka favorite dalam blog ko tu..tak yah la ugut dengan cara begini..tak gentar langsung..hahaha
    Thanks lex... aku tahu ramai yg ternanti kedatangan blog aku eh macam ayat artis plak.. aku faham penantian tu satu penyeksaan ..Ceng!

    ReplyDelete