Monday, June 29, 2009

Pagi tadi aku sakit perut..gastrik lagi..berangan nak puasa ganti tapi tak tercapai dek kerana perut yang tak sihat..

Ari ni tak de kelas waktu pagi lepas rehat baru ada kelas tapi pagi tadi sebab ada sorang cikgu yang m.c aku tolong lah ganti tgk bebudak ni.. bile tgk kraftangan diorang rasa seronok.. harap2 lepas diorang abis sekolah kemahiran ni boleh bantu diorang bukan apa budak2 OKU ni susah sikit nak kerja kalo yang lemah dalam belajar.. Kalo korang nak beli kraftangan diorang boleh lah bagitau nanti aku letak gambau...

Oklah aku nak makan kalo tak bertambah sakit perut aku ni..

6 comments:

  1. Aku da abis pose ganti...

    Jgn jeles ek...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. aku lom..
    dak wie..jgn lupe jengah2 blog aku gak eh.
    heheheh

    ReplyDelete
  3. hai yati...abg nie...sajer jer jengok2 jap kat yati punyer blog nie...cammaner arinie?penat tak..nanti bwak abg gi eyes on m'sia tu yer...k yati..takecare gurl..bye2

    ReplyDelete
  4. Wie...
    Abg mana bagi komen kat kau ni :)
    Usahawan Seramik??

    ReplyDelete
  5. Usahawan seramik?? Usahawan kapal la...kawan aku le.Wei bila nak jumpe ni..aku nak makan laksa kat kluang station..jom ah..kau jgn malas2 nanti anak kau malas ..kalo ikut perangai aku tak pe la..

    ReplyDelete
  6. sabtu nih???

    insyaALLAH kalau en suami tak balik... :)

    ReplyDelete