Thursday, July 2, 2009

Aku yang kecewa...Ceng!




Ini la Mizushima hiro... yang buat aku tertawan mata dia...mengancam membuat aku terancam... bile tgk dia berlakon lagi jatuh tangga..opps jatuh hati..so sweet.. (akhirnye aku gune ayat ni...)Banyak juga cerita dia berlakon dan sekrang yang tayang kat tv 8 ari ahad kul 3 ptg.. absolute boyfriend - Zettai Kareshi.. satu lagi cite yang popular dia berlakon dalan Hana kimi sebagai ketua dorm nanba minami.. dia Actor japan yg fluent dalam b.inggeris.. jarang kite dgrkan artis japan fluent dlm bahasa lain..n he also can speak french..
Tapi yang kecewa nye dia dah kawin... baru lagi dan lebih menyayat hati aku dia kawin ngan binik dia sebab binik dia sakit dan nak jaga binik dia.. yg baik sgt tu kenapa? lagi lah buat hati aku (tak de perkataan yang sesuai tuk dikatakan)..Ceng! tapi tak pe aku tak kisah..

No comments:

Post a Comment