Thursday, July 2, 2009

Pose melampau dalam kete..


Masa ni nak gi beli teddy bear tuk Umairah...Cucu Anuar Zain yela kalo sebut mak ayah dia tak popular.. bukan semua irg kenal kihkih terutama ayah dia... Ishk.
Cari teddy nye kejap je..makan kat kluang station yang berlama..melayankan pembawa budak.. Lepas tu aku ngan chot gi main game basketball..Shima dan ank yg dalam perut kitorang tinggalkan dalam toilet.. (macam kejam je bunyi nye)
Bukan jauh pun toilet ngan game..kangkang kera pun kecik.. Lepas tu gi tgk Umairah.. dah tembam budak tu.. Nanti aku tulis satu post khas tuk umairah... nanti korang tahu lah dia anak sapa.. yg buat dia special sbb dia cucu anuar zain je hahaha marah bestfren aku...aku gurau kasar je!!!
hari ni aku tidur lambat lagi.. ni pasal tido petang la.. esok tak le tido byk keje..nak basuh baju..masak.. tgk cite jepun..tgk cite jepun round ke 2.. cari kayu..cari orang.. byk betul tugas..berat tanggungjawab ni.. sapa2 nak bantu boleh lah hubungi aku.... aku lapar lah nak makan.. jgn risau aku tidak mempunyai masalah untuk makan lewat malam... Itadakimasu ...Ya ne..

3 comments:

  1. ceh...
    kau dah ada blog ni.. jawabnyer semua gambau kau tempek kt blog sama la dgn gambau aku tempek kt blog...

    ReplyDelete
  2. Muahahaha....

    Kalo camni sape cepat tempek, die la dpt hak cipta terpelihara. Kalo lambat nnt kene dakwa menciplak lak...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. biau la popular sikit... nanti le aku letak gambau yg kau tak de...

    ReplyDelete